Metro 2033 - mapa "świata"

Przyznam, bardzo cenię sobie cały cykl Metro 2033. Śledzę go wręcz z niepokojąco dużą uwagą, cały czas trzymając kciuki za ten, jak na moje oko, dość interesujący eksperyment literacki. Póki co, szczerze, bywało z nim różnie (choć o gustach się nie dyskutuje), ale, mimo to, bez ustanku sprawdzam, czy aby nie pojawiła się kolejna jego odsłona.

Poza tym, ostatnimi czasy jakby częściej wracam tak do książek, jak i do... planowanej na wakacje mini-kampanii, osadzonej właśnie w tym uniwersum. Trudno powiedzieć, co mi z niej wyjdzie, ale, patrząc na to, w jakim systemie zamierzam prowadzić, z pewnością będzie ciekawie. Przez długi czas, miałem jednak, cóż, pewien problem - brakowało mi dokładnej, szczegółowej i dostępnej w większej rozdzielczości... mapy.

Owszem, w książkach się ona znajduje, ale - na moje oko - ktoś pokpił trochę sprawę z jej czytelnością. Stąd, słuchając sobie pewnego (czerwonego) Chóru, przeczesywałem zagraniczne "sajty" by, wreszcie, po kilku dniach (to dziwne, ale ciężko znaleźć dokładnej mapy uniwersum Metra w wysokiej rozdzielczości), dojść do czegoś, co z pewnością przyda mi się podczas kreowania "sytuacji geopolitycznej podziemnego rejonu".


Teraz tylko zdać kilka ostatnich egzaminów, poszukać paru chętnych osób i, cóż, rozegrać/przetestować.

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. Grafika pochodzi stąd. Sporo przydatnych rzeczy, polecam zajrzeć każdemu fanowi tego uniwersum.

2 opinii.:

O, Metro, rpg, kampania. Pograłbym bardzo.

Zapraszam zatem serdecznie do Torunia!

Ew. dopadnę Cię na jakimś konwencie...

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz