Demo - Myth: GURPS

Jak rzekłem, tak zrobiłem. Przeszukałem trochę to tu, to tam i w końcu udało mi się dotrzeć do "dema" systemu Myth GURPS. Szkoda, że nie da rady go rozegrać, ale, mimo to, te cztery strony dają nieco światła i pokazują, cóż zawiera właściwy, 128 stronicowy podręcznik. Który, mam nadzieję, dołączano do DVD Myth: Total Codex w wersji PDF.

W sumie, wszystko można przeczytać tutaj. 128 stron pióra Gene Seabolta. Ilustrowanych przez Marka Bernala, Johna Boltona, Paula Clifta, Gary'ego McLuskey'a, Robta McLeesa, Franka Pusteria oraz Juana Ramireza. Czyli, plus minus, praktycznie wszyscy rysownicy, którzy siedzieli nad grafikami do pierwszych dwóch części Mytha. Not bad, not bad. Szkoda, że obecnie produkt ma status out of print.

Z drugiej strony, możecie przeczytać recenzję na RPG.net, z której wynika, iż połączenia świata Upadłych z GURPSem, wyszło... różnie. Cóż. Tak czy inaczej, bezpośredni link do dema systemu. Dwustronicowy spis treści, wprowadzenie do GURPSa/Myth'a a także... prezentacja jednego z ciekawszych potworów z uniwersum, których pojawienie się na polach bitew bywało elektryzującym przeżyciem dla żywych ;).

Enjoy!
Michał "Skryba" Ziętek.

3 opinii.:

Av

Strasznie mi się ta gra kiedyś podobała, znaczy się sama gra była ok, ale cała ta otoczka. Najbardziej do głowy wbił mi się głos narratora, czytającego wpisy z dziennika. To jego "Crows Bridge" wbiło mi się do głowy jak "War, war never changes..."

Swoją drogą dziwne, że nikt więcej nie wziął na warsztat tego świata na cel settingu.

Jeżeli nie masz nic przeciwko ściąganiu podręczników z zagranicy, na Amazonie jest dostępnych jeszcze sporo kopii podręcznika (w tym część nowych) w bardzo atrakcyjnych cenach -> http://www.amazon.com/GURPS-Myth-Roleplaying-Generic-Universal/dp/1556344139/

S Av

Narrator rządził! - świetnie czuło się klimat i wagę kolejnych starć :). Z settingiem w oparciu o Myth mogło być jednak o tyle trudno, iż to, mimo wszystko, klasyczne fantasy.

@ Nadiv

Podręcznik do protokołu dyplomatycznego czy podręcznik do Myth: GURPS... wybory, ciągłe wybory ;). Dzięki za linka! Będę musiał zainteresować się tym bliżej.

Pozdrawiam,
Skryba.

Prześlij komentarz