Lexicon, w poszukiwaniu Pięści Cesarza (#03)

Lexicon - acta est fabula
I że już przy pierwszym rozdrożu poróżniliśmy się z czcigodnym ágios Lorenza il Nero, Téos Epískopos de Urbino. Iż każdy z nas w inną drogę chciał ruszyć, by Pięść Cesarza szukać. I że ja sam pragnąłem zdążać do Ogrodu Zapomnianych Słów, by tam odnaleźć natchnienie w wędrówce nam pomocne. A że czcigodny zaś pragnął wiedzy i map szukać w Bilbiotece Yr, konsensus ułożyć nam przyszło.

Iż czcigodny ágios Lorenza il Nero, Téos Epískopos de Urbino, gdym opisywał mu to, iż dla truwerów wielkie łaski spływają podczas bytowania w Ogrodzie Zapomnianych Snów, widząc mój upór, pobłogosławił mnie, jednak powziął ruszyć dalej w osamotnieniu. I że od tamtej pory nigdy już nie spotkałem czcigodnego, zaś przyczyna tego stanu rzeczy długo pozostawała przede mną zakryta.

Iż czcigodny ágios Lorenza il Nero, Téos Epískopos de Urbino, przekonał mnie abyśmy wspólnie do Biblioteki Yt zdążali, by tam map szukać i razem radzić, gdzie Pięść Cesarza mogła się zagubić. I że, wyściskawszy się w zgodzie niczym rodzeni bracia, od tamtej pory żaden spór między nami nie zagościł, zaś droga do miejsca wiedzy przebyła nam szybko, przy dźwiękach mej liry i przy śpiewach mego kompana.

0 opinii.:

Prześlij komentarz