Nibykonkurs XIX - ostatnia prosta?

Praca wre? Mam nadzieję. W Nibykonkursowym temacie zgłoszone zostały kolejne projekty, obecnie sztuk sześć. Cieszą też deklaracje 2-3 innych Uczestników, dające nadzieję, że na owej szóstce, liczba gier się jeszcze nie zamknie (i dobrze!). Pozostaje tylko trzymać kciuki, aby ta edycja zakończyła się równie hucznie, jak wystartowała ;).

Wypadałoby też zrobić "coś swojego". Niestety, z powodów znanych paru osobom, me obecne siły jakoś nie przekładają się na moje chęci "kreacji" czegokolwiek wymagającego wzmożonego wysiłku intelektualnego ;). Niemniej, "coś tam" sobie po cichu tworzę, acz wiele to bym po tym nie oczekiwał na obecną chwilę. Ot, tak wyszło, że z tygodnia zarezerwowanego na tworzenie projektu, realnie zostały mi dwa dni. Dziś i jutro. Ale, by nie było, że nawet nie próbowałem...


... prosta hybryda gry karcianej (mechanika oparta na talii 16 [!] kart) i RPG ("wczuwanie się" w dowódców flot gwiezdnych) z kosmicznymi statkami, Białymi (RSS Matrioszka, Imperialna Biała Gwardia), Czerwonymi (RSS Romanow, Rewolucjoniści) oraz, hm, wierzeniami Aborygenów (np. Uluru, churingi) w rolach głównych. No, i może - raz na dwadzieścia parę zdań - jakieś subtelne nawiązania do Raju Utraconego Miltona (vide Czerwony Archanioł). Cóż. "To jest tak dziwne, że..." - tu wpiszcie sobie co tylko chcecie ;).

Ja zaś powracam do łykania pastylkowych dziadostw. Zanosi się na ciekawą noc, jakby tu rzekli Japończycy.

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. Wcale nie powiem, który projekt jest, póki co, mym cichym faworytem i dlaczego są w nim bibliotekarze ;).

8 opinii.:

O, jakie to ładne! Walcz - przed Tobą jeszcze cała noc i dodatkowych kilka godzin, mnóstwo czasu! Gripex, uderzeniowa dawka witaminy C i do przodu!

PS. Słysząc taki komplement bibliotekarze skakaliby z radości, gdyby nie to, że w Bibliotece obowiązuje absolutna cisza. ;)

KFC

Walcz! Każdy z nas chce być aborygeńskim komunistą kapitanem gwiezdnej floty!
Powaga :)

Dawaj na rekord (frekwencji) ;]

No, zdążyłem (ledwo). Koniec. Basta. Mam oficjalnie dość tworzenia własnych erpegów do końca tego roku :P. Trzy projekty w ciągu 2012 roku, to jednak przesada :P.

Tak czy owak, dziękuję za Wasze wsparcie ;).

Peace :),
Skryba.

Moja gra przy Twojej to szkielet:P Obyś wygrał!

Ważne, że udało się coś zacząć, poprowadzić i skończyć ;).

Hm - został kwadrans do oficjalnego końca XIX edycji NK...

Peace,
Skryba.

Wtorek i środę poświęciłem na rozważanie, jak się zabrać za grę. W środę wieczorem zaczęła się impreza, która trwała do niedzieli po południu. Wieczorem przyjechał znajomy, który postanowił zostać na noc. W poniedziałek lekarz i spawy na uczelni, a po południu wpadła do mnie z Kielc moja szanowna mamusia. No i we wtorek napisałem te 3 strony :-(
Nienawidzę tego. Czemu to zawsze mi się tak zawsze wydarza? :-(

Ale - 19 gier - dobry wynik :-)
No i dobrze, że Ci się udało dopiąć Armadę :-)

l.

... a dobić Cię :P? Zgadnij - kto recenzuje Twój projekt ;).

A z Armadą, ha, zobaczymy jak to będzie i co ludzie napiszą.

Przyznam, że ogólnie nie jestem z jej obecnej wersji w pełni zadowolony.

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz