Red Dream wkracza do gry! (I)

Co? Red Dream. Gdzie? Rzut na Inicjatywę (zigzaka). Kiedy? Dziś - teraz - zaraz :). Tak w skrócie można to Wam przedstawić. Tak, Red Dream wchodzi oficjalnie do konkursu, który chce(my) wygrać :). Natomiast tu (i tam) możecie zapoznać się z... nader nietypową zapowiedzią prezentowanej dziś Wam gry - komiksem ;). Towarzyszki, Towarzysze - wpieriod, za rodinu ;)!




A dla osób, które z jakiegoś powodu wolałyby mieć to wszystko w jednym pliku: proszę, oto i on :).

Komentujcie, trzymajcie kciuki - i wyczekujcie kolejnego komiksu z C&S w rolach głównych ;).

Pozdrawiam serdecznie,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. A jak ktoś ma możliwość, to i na forum Poltergeist może mnie "ścigać" ;).

8 opinii.:

Hehe... Tu mnie, Towarzyszu, zaskoczyliście:D Pozytywnie:)

Ha! Ostrzegałem, że ktoś-tam robi coś-tam, a.k.a. niespodziankę dla kogoś-tam ;) (ach, te "dziecinne tajemnice").

Innymi słowy: cieszymy się, że przypadło Ci do gustu :). Zauważ, jest tam również i Twój podpis :).

Mir!
Skryba.

A faktycznie. Wy, skubańcy!:)

Wypatrywać będę ;) czytać też :)

Pozwij nas ;D ;P.

Mir ;)!
Skryba.

@ Ryfka!

Jaka miła niespodzianka :)! Cieszą mnie Twoje słowa :)!

Peace :)!
Skryba.

Trzymam kciuki. I... do czego to doszło, udzielam się na polteru.
;)

@ Darcane

Hm... fakt, Ciebie się tam nie spodziewałem ;).

Dzięki za opinie, 3manie kciuków i komentarz!
Skryba.

Prześlij komentarz