1hp - double strike, notka informacyjna ;).

Witajcie :). Pełen motywacji (oddałem wiadomo-co ;P) i zapału (zimowe lenistwo ustąpiło, ćwiczę) do pracy, poczyniłem pewne kroki w dopięciu kilku spraw na ostatni guzik. Dziś, dzięki uprzejmości Radosława, udało się przeprowadzić dwie sesje "pod szyldem" akcji 1-hp ;). Późno, więc - póki co - tylko notka informacyjna pt.: "co, gdzie i jak". Enjoy ;).


Przetestowaliśmy następujące gry:

The Conspiracy of Unkind Constables, A Game of Souls and Feathers... ufff... gra z takim tytułem na pewno była warta świeczki, prawda ;)? Fajna koncepcja (BG jako Kruki opiekujące się śmiertelnikami) plus bardzo prosta mechanika - i mamy przepis na "dobrą" story grę. Czy rzeczywiście tak było? - przekonacie się sami za kilka dni czy propozycja Anthony'ego Friedmana przypadła nam do gustu.
Szczurza Katedra, heh. W końcu "autor zagrał w swoją grę", prawda ;)? Tak. To moja gra, stworzona na 17. edycję Nibykonkursu (wróć!). Dziwnie mi było testować swój własny projekt, tym większe było też moje zdziwienie gdy okazało się, że... no, powiedzmy że byłem bardzo zaskoczony tym jak przebiegł pierwszy oficjalny beta-test tej gry. Z naciskiem na "bardzo" ;).

Tyle, póki co, z mojej strony. Jutro czeka mnie ciężki dzień - trzeba sporo maili wysłać + dokończyć wreszcie pewien projekt (-T-), co, poniekąd, wiąże się jedno z drugim. Tak czy inaczej, będzie się działo - i mam tylko nadzieję, że wyrobię się ze wszystkimi terminami. W końcu, życie prywatne też "ciśnie" a i inne, nieerpegowe, przyjemności, zdają się przybierać bardziej kuszący wymiar ;).

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. A dla wszystkich, którzy wysyłają mi smsy z pytaniami co się ze mną dzieje i czemu na nie odpowiadam... odpisuję, że niespecjalnie mam za co ;). A bramki są passe ;P

0 opinii.:

Prześlij komentarz