Szlachetny Eksperyment - scenariusz do ZC/SiP.

Witajcie. Cóż, wygrać w konkursie 'Lata 20, lata 30' mi się nie udało - ale, nie oszukuję się, większych szans i tak nie miałem :). W końcu, było nie było, to taki mój pierwszy raz - czyt. wcześniej z moimi scenariuszami zapoznawało się tak z 2k4 osób, głównie moich graczy. Tym bardziej zaskoczył mnie fakt, iż mój prosty scenariusz został... wyróżniony :).

Zaś wszystkie wyróżnione scenariusze zostaną opublikowane w następnych numerach miesięcznika "Gwiazdy są w porządku" - fajnie, prawda :)? Nie. Niefajnie - że tak długo przyjdzie Wam na nie czekać :P. Dlatego, skoro w sumie mogę to zrobić - prezentuję Wam poniżej swój konkursowy scenariusz: 'Szlachetny Eksperyment' - w formacie pdf. Link jest stabilny, wystarczy go zapisać - i wszystko powinno grać.


'Szlachetny Eksperyment' można pobrać stąd (waży jakieś 5 MB). Najlepiej PPM + 'zapisz jako...'.

Ogólnie - była niezgorsza zabawa z przerabianiem mego dawnego scenariusza na wersję pulpo-cthulhową :). Ciekawi mnie ciągle jak do tematu podeszli pozostali 'wyróżnieni uczestnicy' - a także zwycięzca, czy raczej: zwycięzcy samego konkursu. Cóż. W następnej tego typu akcji - organizowanej przez Poltera - brać udziału już niestety nie będę - stanowczo zbyt słabo znam realia Zewu by silić się na stworzenie spójnego i sensownego doń scenariusza.

Nah, dobrze mi tak jak jest :).

Pozdrawiam, 
Michał "Skryba" Ziętek.

8 opinii.:

Kurcze, chcialem to u siebie na stronie udostepnic, czy nie bedzie problem, jak zhotlinkuje Ci te przygode.

Nie widzę problemu :). Ba, będzie mi bardzo miło!

Podaj tylko, którą swoją stronę masz na myśli :).

Pozdrawiam,
Skryba.

Skrybo gratulacje!:) i tak nieźle że Cię wyróżnili - zwłaszcza że jak sam mówisz Zew to nie Twoja działka. Może Twój talent pisarski zadziałał czy cóś:P

Heh, Zew rzeczywiście nie jest moją broszką :). Tak jak i SiP. Także -jak widać- szanse na zajęcie pierwszego miejsca były... niewielkie. Nie jestem rozczarowany :).

A wyróżnienie - fajnie, że komuś się ten 'eksperyment' spodobał. Mam nadzieję, że ktoś w niego zagra, jest on dość modalny aby można było przeprowadzić go w wielu 'współczesnych' systemach.

Peace,
Skryba.

Dziękuję, Blanche :)!

Choć... 'to dopiero początek' :P.

Pozdrawiam,
Skryba.

Dołączę się do gratulacji. +10 punktów nieśmiertelnego fejmu i chwały, Skrybo. :)

Nieśmiertelność? Chwała? - a gdzie Mroczne Elfki, kurdę :P?!

Dziękuję :).
Skryba.

Prześlij komentarz