SD PL - 10.II.2011 (Antologia SD #6).

Witajcie.
Przed nami szósta antologia SD.PL. Pamiętajcie - jutro też pojawią się sokratejskie wpisy. Ma to związek z pewnym założeniem, o którym pisałem dość dawno temu. Jutro w każdym bądź razie wszystko będzie już jasne ;). Póki co zaś - mam przyjemność zaprezentować Wam kolejną antologię Socratic Design. Dobre zakończenie dobrego dnia, nie uważacie ;)?

Antologia Socratic Design #6

Hejka,

Nie zrobiłem żadnej 'sokratejskiej' antologii od 2009 roku. Ten okres czasu dla mnie jest niczym wczorajszy dzień - ale tak naprawdę to szmat czasu. Tak czy owak - to dobry moment na to by zaprezentować Wam kolejną antologię, chociażby po to by przypomnieć o czym rozmawiałem tu przez ostatnie półtora roku. Oto spis linków:

Artykuły składające się na Antologię #6.

Czym jest DFK?
Jak działa mechanika Fortuny? 
Czym jest Teoria Postawy? – część 1. 
Czym jest Teoria Postawy? – część 2. 
Czym jest TITB4B – i dlaczego jest zły?
Kiedy porzucam swoje gry?
Czy publikowanie RPG naprawdę jest aż tak bolesne?
Czy są dostępne nowe Blasted Sandsy?

Zgłaszajcie proszę niedziałające linki - miałem z nimi ostatnio kilka problemów. Dla przypomnienia - oto linki do poprzednich antologii:
Antologia SD #5 

Jeśli chcecie skomentować jakikolwiek artykuł - zróbcie to tutaj. Czasami wracam się do moich przeszłych notek i sprawdzam czy nie ma w nich komentarzy - ale nie robię tego zbyt często. Także - jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało. Miło mi będzie Wam na nie odpowiedzieć. Mam też nadzieję, że powyższe artykuły będą Wam pomocne!

Peace,
Troy.

- - -

Oryginalny wpis blogowy, autorstwa Troya Costisicka, został opublikowany na blogu Socratic Design w dniu  10.II.2011 r - i jest do wglądu pod tym adresem.

- - -

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

0 opinii.:

Prześlij komentarz