RPG Class Quiz - chwila wytchnienia II.

Witajcie. Dziś - szybki post (wynikły z pięknej wycieczki zafundowanej mi przez nasze PKP...). Ostatnio znów postanowiłem trochę zwolnić erpegowe obroty (sam z siebie ;)). Uznałem więc, iż dla ogólnego odprężenia zagram sobie w kolejny quiz, dający też odpowiedź na kolejne pytanie, które dręczy duszę każdego erpegowca. Mianowicie...

Jaką klasa postaci byłaby najbardziej odpowiednia dla Ciebie?

Obawiając się nieco faktu bycia mnichem (mam do tej klasy głęboki uraz po pierwszych sesjach w D&D), wkroczyłem na tę stronę - gdzie uzupełniłem dość prosty (i niegramatyczny) test. Wyszło na to, że jestem...


Your Result: Wyvern Rider
You are a master of the skies and your beast.

You have no friends except your Wyvern and other riders of your region.

You go from country to country looking for a place that will except you.

If you can't find a place - then you become a mercenary looking for work wherever you go.

Those of you with low self esteem become postal men and deliver mail to people you dont care about.

Ok. To było dziwne. Chociaż, patrząc na to ile listów wysyłam - no, może jedna Wyverna by mi się przydała ;).

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. Dziś jestem wybitnie leniwy (link).
PPS. Ale 33. Gościa Honorowego powitać trzeba :)! Została nim... Urszula Dobrzańska - Autorka bloga traktującego o dystopiach, utopiach i antyutopiach (polecam tam zajrzeć jeśli tylko cierpicie na brak inspiracji). Serdecznie witamy w Ogrodzie ;).

8 opinii.:

Michał, na bogów, 'tę stronę'... A jak już się chwalimy, to mi wyszedł Assassin ;-)

btw, dostałeś mojego ultrakrótkiego maila?


l.

Poprawiłem TT'. 'Zrzuciłbym' winę na PKP (...i ogólne zmęczenie) - ale podejrzewam, że parę razy zdarzyło mi się 'tą' czy 'tę' tutaj, czyt. gdzieś na blogu, pomieszać. Wot - przynajmniej będę bardziej uważny. Już sobie nawet tego LibreOffice ściągnąłem, heh.

Hm. Assassin Lucek. High level ninja Lucek. Wystaw kości do gry na noc ;].

Peace,
Skryba.

PS. Dostałem. I - ponownie - teraz wszystko rozbije się o to czy i kiedy znajdę sobie nową drużynę RPG w Toruniu. Drużynę chętną grać i testować tego typu gry, dodajmy.

Wyszedł mi Knight, choć wynik wskazał także, że do Archera mi nie daleko.

LibreOffice jest kiepski. Mimo włączonego autogrammara i języka polskiego, jeszcze nigdy nie wykrył mi jakiegokolwiek błędu w tekście. A kilkadziesiąt stron tych tekstów było...

Mi tam pokazało, że jestem 'po +/- 3/4' każdej z klas, heh.

LO zamierzam używać głównie do sprawdzania interpunkcji :).

Pozdrawiam,
Skryba.

Dzięki za tak miłe powitanie. Z chęcią się po Ogrodzie porozglądam :).

Cóż, my tu głównie o RPG :) - ale, zapraszam, zapraszam. Co jakiś czas pojawia się recenzja, wywiad - et cetera. Że o tłumaczeniach nie wspomnę ;).

Peace,
Skryba.

Hm. Archer. Ale również prawie Assassin i niewiele mniej Knight i Mage :P

Póki co - różne klasy wychodzą ;).

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz