Red Dream (przymiarki do v. 2.0) + P19 (część 4.).

Priviet ;),
Prawie koniec teoretycznego ględzenia ;). Zauważyłem, że im dalsze pytania - tym trudniej mi odpowiadać. Także nie zdziwcie się jeśli dziś - w którymś z nich - pojawią się jakieś ogólnikowe stwierdzenia. Mam nadzieję, że tak nie będzie... ale sami wiecie jak to jest. Teoria teorią - a praktyka swoje. Takie życie :). Ok - nie nudzę już. Życzę miłej lektury :)!

Tak jak pisałem, postanowiłem podzielić P19 na kilka części. I, ponownie, nie będzie to też czyste rzucanie pytań w próżnię, jak w przypadku Wielkiej Trójki. Wot, jeśli będę z czymś miał problem - napiszę o tym wprost i poproszę Was o rady.

- - - 

RED DREAM – P19.

1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) - to już znacie ;).

14) Jakie emocje chciałbyś wywołać w uczestnikach gry? [ew. jaki efekt u uczestników rozgrywki byłby wg Ciebie najbardziej pożądany podczas grania w Twoją grę] - 'przeczucie' iż każda ich decyzja może być brzemienna w skutkach dla odgrywanej przez gracza postaci. Ogólnie - RedDream ma wzbudzać u graczy 'przekonanie' o nieuniknionych konsekwencjach czynów ich własnych postaci. Taka 'duszność' - wciąż trudno mi uchwycić czym ona dokładnie jest/będzie ;).

15) Które elementy Twojej gry zostały potraktowane priorytetowo i dopracowane z większą starannością? Dlaczego akurat te? - Więzi, Absoluty. To podstawa mechaniki (a jest ona zaiste podstawą wszelkiej zabawy w RD) - a ta zawsze sprawia mi wielkie problemy. Ale, kurdę, nie tym razem ;P! W dalszej kolejności: layout projektu. Chciałbym by stał na semi-profesjonalnym poziomie. Dobrze złożony PDF, jakaś korekta. Zwłaszcza to ostatnie spędza mi sen z oczu.

16) Które elementy Twojej gry uważasz za najbardziej interesujące i warte poznania przez potencjalnych odbiorców? Dlaczego akurat te? [ew. które elementy Twojej gry są dla Ciebie najbardziej ekscytujące/interesujące] - Więzi. Zdecydowanie Więzi. Mam nadzieję, że będzie to hak całej gry. Coś, co przyciągać będzie do niej ludzi. Oraz coś, za pomocą czego gracze będą się dobrze bawić - za każdym razem gdy zasiądą do rozgrywki w RD. Plus - ale to już tylko moje łechtanie się ;P - Mgła. Ciągle zmieniają się koncepcje tego co ona daje - więc najwyraźniej warto nad nią posiedzieć. I dookreślić.

- - -

Takie to niby proste jest, ech. A przede mną - trzy najtrudniejsze pytania. Ostatnie zresztą. O nich jednak - pogadamy sobie za jakiś czas. Terminy gonią, nowy semestr się zbliża. Aż dziw, że jeszcze wszystko stoi na miarę równym poziomie ;). Co do powyższych pytań - ja żadnych 'problemów' koncepcyjnych nie widzę. Przynajmniej tak mi się zdaje.

A wy?

Pozdrawiam,
Michał "Skryba." Ziętek.

6 opinii.:

Cieszy mnie, że Towarzysz Anonimowy również ceni dobrą muzykę! Wet Dream – pierwszy solowy album Richarda Wrighta :). Niestety, my tu bardziej 'na wschód' idziemy, ale o muzyce możemy pogadać via mail ;>.

Peace,
Skryba.

Ty tu sobie gadu gadu - a zamiast pisać "o tym" - napisałbyś "to" i wtedy byśmy sobie poczytali i pokomentowali:P do dzieła Skrybo!

Przyganiał kocioł garnkowi, prawda, Panie 'Krzacie' ;>...?

Ale, bez obaw - zostały trzy pytania. I można zacząć działać.

Peace,
Skryba.

Ja już czytałem :-D

Pierwszą wersję RedDream w którą niestety nie dało się grać :P.

Peace,
Skryba.

PS. Dziękuję za paczkę - teraz 'tylko znaleźć drużynę RPG, heh.

Prześlij komentarz