Poukładać wszystkie odłamki...

Witajcie, Wędrowcy :). Prezentuję dzisiaj ostatni fragment układanki - mam nadzieję, że macie już wszystkie. Trudno chyba nie było, prawda? Być może tak - być może nie. Tak czy inaczej - w następnym tygodniu wszystko powinno być już jasne. Dowiecie się 'prawie' wszystkiego :]. Ale na obecną chwilę - bawcie się dobrze, starając się dostrzec podpowiedzi zawarte w tym tekście. Albo gdzieś pomiędzy jego liniami :).

All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhere
And their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head, I want to drown my sorrows
No tomorrow, no tomorrow.

And I find it kind of funny, I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you, I find it hard to take
When people run in circles it's a very, very

Mad world

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

8 opinii.:

Polska młodzież śpiewa polskie piosenki!

Trudno mnie nazwać 'młodzieżą' :P (18. skończyłem 'dawno' temu, heh).

Reszta się zgadza :)... no, może poza faktem iż nie umiem śpiewać :].

Peace,
Skryba.

Robisz więcej teaserów niż twórcy Hobbita. :)

Wcale nie ja, wcale nie ja :P! - to 'wina'... erm. Dowiecie się za jakiś czas kto 'maczał' w tym wszystkim palce i pędzel w programie graficznym :).

Pozdrawiam,
Skryba.

PS. Mail otrzymałem - dziękuję!

18 skończone?:P może zrobimy konkurs - ile Skryba ma lat:P

I właśnie w ten sposób działa manipulacja, mój drogi Towarzyszu ;>...

Pozdrawiam,
Skryba.

Jak się wkurzę - to założę bloga z samymi konkursami o Tobie:p W nagrodę będą zdjęcia z Tobą, Twoje ubrania, rzeczy osobiste itp:p

Nie zapomnij wtedy dołączyć się do moich followersów :P*. Aha, no i pamiętaj aby zawrzeć gdzieś pytanie pt.: 'Czy Skryba naprawdę słucha Shakiry?' :).

A poważniej... Ty lepiej załóż bloga o pewnym projekcie o którym od pewnego czasu gadamy sobie na AQQ ;]. Zanim ja się 'wkurzę' i zrobię to za Ciebie :P.

Pozdrawiam!
Skryba.

PS. By była jasność - to tylko żart(y) :).

Jeszcze żadnego z moich znajomych nie prosiłem by to zrobił. Co nie zmienia faktu iż paru z nich regularnie bombarduję spamem zaczynającym się od słów: 'Na RPG Kepos pojawił się...' ;).

Prześlij komentarz