Gdzieś pomiędzy życiem a śmiercią...

Ponad sześćdziesiąt wysłanych maili. Ponad dwa długie miesiące szukania chętnych do pomocy duszyczek z kraju i ze świata. Niemalże trzydzieści kartek tekstu do przetłumaczenia, korekty i dalszej obróbki. Prototypy. Karta postaci. Zespół oddanych sprawie RPG osób. Dwie wersje podręcznika głównego oraz prawie dziesięć pełnoprawnie uzyskanych grafik. To wszystko i jeszcze więcej...


...czeka na Was przy okazji premiery polskiej wersji kanadyjskiej gry role playing: "In Between", którego Autorem jest znany Wam z akcji 1hp Daniel Mckenna. Dzisiaj, zgodnie z obietnicą, ostatni teaser - w postaci music video - oraz ujawnienie części kart. Nie wszystkich, oczywiście - trzeba mieć jakieś asy w rękawie w dniu publikacji, prawda ;)?

Odsłonięte karty:

-  po wielu krytycznych feedbackach Autor postanowił wydać swe "In Between" w komercyjnej wersji. Niżej podpisany tak długo prosił i błagał aż otrzymał zgodę na tłumaczenie... niepublikowanej nigdzie wersji 2.5, która jest czymś w rodzaju "pomostu designerskiego" pomiędzy darmową wersją 2.0 a finalną, płatną, wersją 3.0. Nawet nie pytajcie ile mnie kosztowała ta "licencja" ;]...

- polska wersja będzie się różnić tak od poprzednich wersji gry jak i od jej finalnej odsłony, dojdzie m.in. nowy rozdział, specjalnie dla graczy z Polski oraz, z czego jestem szczególnie dumny, grafiki, na które także uzyskałem pozwolenie. I w tym przypadku musiałem starać się wypełnić pewne określone... warunki. Prawdę rzekłszy - nadal je wypełniam, z przyjemnością, dodajmy ;P.

- nad "In Between PL" "pracuje" całkiem zacne grono osób. "Posiadamy": "pannę od grafiki", layout designera (który robi naprawdę wiele dla tej gry!), tłumacza & "logistyka" (...no, zgadnijcie kogo) oraz redaktorkę z zacięciem korektorskim ;P (która jeszcze dzisiaj dostanie ode mnie smsa). Wszystkie powyższe osoby dokładają wszelkich starań aby polska mutacja tej gry była tak samo dobra jak jej komercyjna wersja.

Jeśli nie lepsza ;].

I, chyba najważniejsze pytanie na koniec... kiedy?

Odpowiedź jest całkiem prosta: when it's done ;]

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. Nie ustalam sobie sztywnego "deadline" gdyż, niestety, parę rzeczy trzeba jeszcze dopracować (jakieś 15-10%). Projekt jest jednak na tyle zaawansowany bym nie musiał obawiać się o jego dalsze losy (tudzież obiecywać gruszek na wierzbie). Datuję, że wszystko będzie gotowe na początku października... wot, taka osłoda na zakończenie własnych wakacji ;]. Niemniej - pamiętajcie by śledzić to, co dzieje się w Ogrodzie!

8 opinii.:

Ile kosztowała Cię ta "licencja" 2.5? ;>

Fajnie zmontowany ten filmik^^ Polecam obejrzeć oryginalny film - Blueberry.

Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu wkręcam moich graczy w klimat InBetween. Sam nie mogę się doczekać, kiedy zagramy. I cieszę się niesamowicie, że IB.PL będzie miało rozszerzoną treść względem oryginału. :)

Nieźle, panie Skryba, nieźle :-D
Oby tak dalej!


l.

Gra jest... ciekawa. Bardzo ciekawa jestem, jak będzie wyglądał złożony tekst, z ilustracjami itd.

Niniejszym czynię oficjalne zaproszenie Mistrz Ogrodu Szanownego Skrybę do mojej małej miejscowości zwanej Miastem by zagrać w IB.PL :)

@ Tweet - jakieś dziesięć tysięcy... słów "thanks!" :P.

@ Darcane - pamiętaj by dać znać kiedy zagracie! Feedback to feedback, Autor gry na pewno się ucieszy, mogąc dowiedzieć się jak przebiegała Wasza sesja :).

@ lucek - jeśli dobrze pójdzie, to pierwsze tygodnie października będą ciekawe. Plus, staram się jakoś reaktywować grupę do 1hp... mam już jedną grę do przetestowania "na oku".

@ Petra - a, wiesz... kwestia motywacji ;) - ale na pewno będą się one ładnie prezentować ;P (no, przynajmniej w jednym przypadku - w drugim, będzie estetycznie ;)).

@ Vladimir - na Copernicon mi tu przyjeżdżać, a nie w góry mnie wyciągać ;P! A poważniej - szkoda, że za pierwszym razem nie udało nam się razem zagrać w IB (mea culpa - znaczników nie wziąłem ;P).

Cóż, Panie i Panowie - miejmy nadzieję, że do połowy października gra będzie gotowa. Tak jak mówiłem wielu osobom - projekt ma się dobrze. Obecnie - czekamy tylko na redakcję. I składamy, składamy.

Dobrej nocy i dziękuję, nie tylko za komentarze :)!
Skryba.

Dobry news! Ta gra ma jakąś swoją stronę czy coś? Za cholerę nie mogę jej wygooglować.. jakżeś Ty w ogóle na nią wpadł Skryba? ;)

Jedyną znaną mi stroną Dana jest:

http://www.impossibleboulder.com/

Tam również można się zapoznać z innymi grami jego autorstwa ;).

A ja "wpadłem na nią" podczas wdrażania w życie akcji 1hp :)...

Pozdrawiam,
Skryba.

Prześlij komentarz