SD PL - 31.V.2007 (Antologia SD #4).

Witajcie.
Zajęło mi to trochę więcej czasu niż sobie zakładałem, niemniej, mogę z ręką na sercu orzec: Towarzyszki/Towarzysze, wyrabiamy się :). Czwarta Antologia SD.PL - zostaje właśnie publikowana. Zostały - hej, naprawdę! - tylko dwie antologie SD. Hm, wypadałoby pomyśleć 'co po Socratic Design PL?' ;)... Macie jakieś propozycje, sugestie :)?

Antologia Socratic Design #4

Hejka,

W każde wakacje poświęcam Marzec na podróże, na regenerujący kontakt z przyrodą i na podładowanie moich bateryjek (emocjonalnej i umysłowej). Nie będę przez ten czas zamieszczał żadnych notek na blogu Socratic Design - przynajmniej do lipca. Być może skrobnę coś na moim designerskim blogu. Być może.

Tak czy inaczej, nim zniknę na dłuższą chwilę - zostawię Wam ostatnią opracowaną Antologię SD. Dla tych z Was, którzy są tu nowi, zamieszczam poniżej odnośniki do trzech poprzednich antologii:

Antologia SD #1
Antologia SD #2 
Antologia SD #3 

Antologie te przygotowuję z dwóch powodów. Po pierwsze, by utworzyć tu coś na kształt historii mojej własnej pracy. Po drugie - by nowe osoby na blogu szybko na nie wpadły podczas jego przeglądania. Sądzę, że ważną rzeczą jest to by móc zapoznać się z tym jak - na przestrzenie wielu miesięcy - zmieniały się poglądy danej osoby na różne tematy. Dzięki temu, a przynajmniej taką mam nadzieję, bliższy stanie się sam kontekst całokształtu mojej pracy na SD. Ufam również, iż takie postawienie sprawy przypadnie Wam do gustu :).

Artykuły składające się na Antologię #4.
I, tak jak zwykle - zgłaszajcie mi jeśli którykolwiek z w/w linków nie będzie działać. Do zobaczenia w lipcu!

Peace,
Troy.

- - -

Oryginalny wpis blogowy, autorstwa Troya Costisicka, został opublikowany na blogu Socratic Design w dniu  31.V.2007 r - i jest do wglądu pod tym adresem.

- - -

Kilka słów Skryby: Pragnę zaanonsować - rok 2007, za nami ;)! Następne notki - w sokratejską środę ;).

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

1 opinii.: 1)J=1;o=I(15/j)+1;3(o-1==15/j)o=o-1;L=J+K-1;3(L

Jeden link nie działał jak należy - poprawiłem :).

Peace all,
Skryba.

Prześlij komentarz