SD PL - 09.XII.2010 (Czy są dostępne nowe Blasted Sandsy?).

Witajcie.
Druga, finalna notka - już czeka. Wiem, wiem. Wolno idzie. Trudno mi się 'wbić' w rytm. Najwyraźniej jeszcze nie 'doszedłem do siebie' po całym tym Polconie. A tu prawie wrzesień - i trzeba działać na kilka frontów. Tyle dobrze, że kampania poprawkowa tym razem ominęła mą skromną osobę. Ale co ja Wam będę ;)... zapraszam do lektury krótkiej blogowej notki!


Hejka,

No pewnie że są! Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi – w roku 2006 (czyli prawie cztery lata temu) zamieściłem dokumenty RTF poświęconej tworzeniu settingu do pewnej kampanii – tak aby były one przykładem badawczym dla moich wniosków dotyczących rozważaniom nad naturą Settingu. Ostatnio ponownie przeczytałem te pliki i naprawdę się przeraziłem. Z otrzymanego ostatnio maila okazało się bowiem, że ktoś to ściągnął! Osobiście – zaskoczyło mnie to.

Do czego zmierzam? – ano do tego, że istnieje najwyraźniej jakieś zapotrzebowanie na tego typu ‘towar’. Opracowałem go więc raz jeszcze – odświeżyłem, zmieniłem parę rzeczy i starałem się wyeliminować kilka nieścisłości (choć pewnie wciąż jest ich tam na tony). Pliki uległy dwukrotnemu powiększeniu – dodałem znacznie więcej Koloru i innych detali. I, cóż – przynajmniej mam plik, z którego jestem troszkę bardziej dumny niż z ostatniego mojego ‘dzieła’. Jeśli więc ściągnąłeś pierwszą wersję albo szukałeś settingu zainspirowanego Dark-Sunem – pozwól iż przedstawię Ci:

Blasted Sands (Revised Edition) na Scribd [ciągle działa! - dop. Skryba]
Blasted Sands (Revised Edition) na 'serwerze Skryby' ;) ('Zapisz jako...').

Ufam iż ci którzy ściągnęli poprzednią wersję – sprawdzą również jej następczynię. A dla tych, którzy nigdy nie czytali mojego settingu Blasted Sands – ufam, iż Was on zainspiruje. Każdy feedback jest – jak zwykle – mile widziany.

Peace,
Troy.

- - -

Oryginalny wpis blogowy, autorstwa Troya Costisicka, został opublikowany na blogu Socratic Design w dniu  09.XII.2010 r - i jest do wglądu pod tym adresem.

- - -

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

2 opinii.:

Jak się tego boxa używa?

Udało mi się zalogować przy użyciu konta Google, ale pojawia się niezbyt zachęcający komunikat: "The item you are trying to access has either been deleted or is unavailable to you.".

Hm, najwyraźniej ten pierwszy nie działa. Zawsze jest Scribd...

... no dobra - Scribd ssie :P. Więc, jako zastępcze rozwiązanie:

http://satoru.mitsu.w.interii.pl/BlackSandsRevised.txt

Dopóki nie wymyślę jakiegoś sensowniejszego sposobu (może pdf?).

Pozdrawiam,
Skryba.

Prześlij komentarz