SD PL - 09.V.2007 (Dlaczego ludzie tworzą gry RPG?).

Witajcie,
Krótki wpis - i, niestety, dokładający mi pracy w przyszłości ;) (bliżej nieokreślonej). Zresztą, przeczytajcie sobie sami dlaczego jest tak a nie inaczej - ja w każdym bądź razie idę wrzucać jeszcze jeden, ostatni dziś, wpis. A póki co, tradycyjnie, życzę wszystkim czytelnikom (czytelniczkom ;)?) bloga miłej lektury a także - a może przede wszystkim? - owocnych wniosków!




Hejka,

Jakiś czas temu na GameCraftcie umieściłem 5 pytań (‘w duchu’ Socratic Design). Chciałem podzielić się uzyskanymi odpowiedziami na moim blogu – ot, przeprowadzić pewne badania i zawrzeć tutaj ich rezultaty. Oczywiście nie są one naukowe, niemniej – są bezmiar przydatne. Designerzy powinni wiedzieć jak inni ludzie widzą wspólną przecież sprawę gier RPG oraz w jakie gry ci ludzie grają (oraz jak grają). Być może kilka z poniższych odpowiedzi zainspiruje Was do stworzenia czegoś własnego.

Kim jesteś? [link nie działa - dop. Skryba]

Tak jak napisałem, te pytania są tylko pewnym zbiorem informacji, przydatnym kiedy chcesz się zająć nie-naukowym aspektem projektu. Wierzę jednakże, iż możemy się od siebie dużo nauczyć – właśnie poprzez wymianę własnych punktów widzenia, doświadczeń, preferencji, przeżyć. Jeśli chcesz, możesz też odpowiedzieć na powyższe pytania tu, na Socratic Design. Dołożysz przez to swoją cegiełkę do dzieła rozpoczętego przez Twoich poprzedników.

Peace,
-Troy 

- - -

Oryginalny wpis blogowy, autorstwa Troya Costisicka, został opublikowany na blogu Socratic Design w dniu  09.V.2007 r - i jest do wglądu pod tym adresem.

- - -

Kilka słów Skryby: Fajna jest IMO odpowiedź zawarta w jedynym komentarzu pod oryginalnym wpisem na SD. Ośmielę się pozostawić ją w języku angielskim – ‘why do you design games? – because (I hope) I can’. 

I chyba o to w tym wszystkim chodzi ;).

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

0 opinii.:

Prześlij komentarz