Gotów?

Pewnie kilku z Was zastanawiało się co się stało Skrybie, iż umieścił ostatnio na swym blogu notkę w stylu tej tutaj. Czuję się w obowiązku poinformowania Was, iż nie są to przypadkowo dobrane obrazki z dziwnym tekstem ;). Pierwsza mogła tak wyglądać - ale i tak udało mi się umieścić pod nią pewną podpowiedź. Gdzie ona jest i do czego się ona odnosi? Cóż - do września jeszcze 'daleko'. Póki co - kolejne... dwie podpowiedzi.

Oczywiście - ukryte :). W notce - bądź w komentarzach.

Ups. Chyba coś Wam niechcący teraz wypaplałem ;P.

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. [anty-podpowiedź] Post napisał klon Skryby ;) - Autor, a przynajmniej taką miał nadzieję w chwili jego pisania, dobrze bawi się na Polconie. Powrót - w niedzielę. Do tego czasu wszystko co pojawi się na RPG Kepos - jest zasługą złego brata bliźniaka wyżej podpisanego jegomości ;] [/anty-podpowiedź].

2 opinii.:

Patrząc na notkę, widzę, że można się spodziewać jeszcze przynajmniej 3 takich wpisów? ;>

Nie wiem czy świadomie to zrobiłeś, ale ten link przenosi na domowa stronę bloggera. Tak miało być?

Możliwe, Tweet ;) - wszystko możliwe. Póki co jednak - będę musiał dać znać paru osobom by wreszcie odpisały mi na maile/PMy. Hm, ale pogadamy o tym jak tylko uporam się z tym wszystkim o czym pisałem dzisiaj w 'polconowej' notce, heh.

Peace,
Skryba.

PS. Nie mam pojęcia w JAKI sposób link do poprzedniej notki stał się nagle linkiem na bloggera. Poprawione w każdym bądź razie ;).

Prześlij komentarz