Socratic Design PL - 04.V.2006 (I jeszcze jeden proces [projektowania gier]).

Witajcie,
Dzisiejsze notki będą raczej krótkie (...co nie znaczy, że mniej ważne). W tej, którą za chwilę przeczytacie, zawarty został jeszcze jeden sposób na to jak stworzyć swoją grę. Niestety, raczej z niego nie skorzystacie bez dobrej znajomości angielskiego, przynajmniej nie w najbliższym czasie - w 'kilku słowach' ode mnie napiszę dlaczego. Uprzedzam więc, że tym razem raczej niewiele kilobajtów tekstu znajdziecie po kliknięciu na 'czytaj więcej'. Cóż...

- - -

I jeszcze jeden proces [projektowania gier].

Hejka,

Znalazłem trzeci artykuł dotyczący procesu projektowania gier. Pomyślałem sobie, że dobrze by było zamieścić go na moim blogu. Jeśli jeszcze nie czytaliście wątku poświęconego nowej grze Rona Edwardsa („It Was a Mutual Decision”) – macie okazje to nadrobić pod tym linkiem, na forum Forge. Autor prezentuje tam swój (bardzo przekrojowy) sposób na game design, za pomocą którego tworzy swoją grę od pierwszych faz koncepcyjnych aż do pełnego, pełnoprawnego produktu. W wątku tym zawarto ponadto tony pomocnych wskazówek, wzorów i sugestii przeznaczonych dla designerów, którzy chcieliby napisać i wydać swoją grę RPG. Jak dla mnie – zasłużone pierwsze miejsce na podium! Miłej lektury :).

Peace,
Troy.

- - -

Oryginalny wpis blogowy, autorstwa Troya Costisicka, został opublikowany na blogu Socratic Design w dniu  04.V.2006 r - i jest do wglądu pod tym adresem.

- - -

Kilka słów Skryby - nie da się ukryć, pod wskazanym linkiem znajdziecie OGROM informacji na temat tego w jaki sposób można zaprojektować swojego erpega. Od deski do deski. Od koncepcji po rozważania na temat tego czy warto go opublikować. Niemniej, póki co nie ma takiej opcji bym uruchamiał proces tłumaczenia trzech wielkich wpisów prosto z The Forge (a wcześniej 'tracił czas' na założenie tam konta oraz na wysyłanie maili z prośbą o wyrażenie zgody na tłumaczenie). Przykro mi - mam swoje życie oraz inne zajęcia wymagające mojej uwagi. Chciałbym móc teraz napisać, że być może w przyszłości trzeci proces projektowania gier będzie również dostępny w polskiej wersji. Ale na obecną chwilę - nie mogę.

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

0 opinii.:

Prześlij komentarz