Piątkowa Piątka #6 - What to do in future?

 Hejka,

Tym razem notka nieco inna niż wszystkie związane z akcją PP. Wiecie, ostatnio wiele ciekawych rzeczy będzie się dziać w polskim fandomie erpegowym, także dobrze jest mym zdaniem wiedzieć co też w tej trawie zapiszczy. Pomijam tu oczywiście fakt, iż wszystkie te informacje są gdzieś dostępne w sieci - ja po prostu je wyszukałem i zebrałem w jeden zgrabny wpis... możecie go sobie przeczytać, skomentować a przede wszystkim: przemyśleć czy aby nie czas wyjść ze swej nory i przyłączyć się do którejś z przygotowanych akcji.

Dziś, z okazji Piątkowej Piątki przedstawiam Wam więc pięć interesujących wydarzeń (głównie blogowych), które odbędą się w 'najbliższej' przyszłości - a które oczywiście są powiązane z RPG. Zaczynamy jazdę bez trzymanki.


1) Leksykon II - a wiki game - sam nie wiem czemu wpakowałem tą akcję akurat na początek. Sentyment za genialnym w swej prostocie sposobem na rozkręcenie własnej wyobraźni i usypaniem podwalin pod świat RPG? Nieważne. Ważne jest natomiast to, iż imć lucek rozkręca akcję raz jeszcze. Ja natomiast jak zwykle zachęcam wszystkich podglądaczy w Ogrodzie by ruszyli kilka kroków dalej i dołączyli do zabawy. Ja nie gryzę + chęć do gry wyraziło kilka interesujących person. Sprawdźcie zresztą sami. Start: 28 marca.

2) Nibykonkurs XVIII - po raz kolejny (i kolejny, i kolejny, i kolejny...) rusza też Nibykonkurs, zabawa która polega na stworzeniu swego RPG w tydzień, korzystając z min. 2. z 3. losowo wygenerowanych haseł. Tak jak powyżej - koncepcyjnie nadal daje radę. Jako ciekawostkę można też dodać, iż być może będzie to pierwsza z edycji, w której pojawią się projekty spisane językiem Szekspira. Póki co wszystko ma formę dyskusji, niemniej warto trzymać rękę na pulsie (...pamiętając jak ja się spóźniłem gdy jedna z edycji 'niespodziewanie' wystartowała).

3) Dzień Darmowych Gier Fabularnych 2011 - rok temu nie udało mi się niestety nic na tą akcję przygotować (głównie dlatego, że bloga jeszcze nie prowadziłem), teraz mam nadzieję że uda się coś do polskiego odpowiednika amerykańskiej akcji dorzucić. Tym bardziej, iż poprzednia edycja skończyła się, jeśli nie pełnym, to przynajmniej 90% sukcsesem. Zresztą. sam Borejko zachęca nas wszystkich do podsuwania pomysłów oraz zgłaszania chęci pomocy przy organizacji tej akcji - więc jak tu odmówić? Ale na FB i tak nie wejdę, nie myślcie sobie.

4) Quentin - XIII edycja - wstyd przyznać, ale nigdy nie interesowałem się zbytnio tą akcją. Mimo to, jeśli tylko: a) miałbym więcej czasu oraz b) umiałbym pisać scenariusze tak by były one user-friendly dla innych osób, cóż, być może wziąłbym udział w 'konkursie' na najlepszy erpegowy scenariusz. Tak czy inaczej, 'trzynastka' raczej obędzie się bez mojej skromnej osoby, niemniej będę patrzył na kolejne edycje z większą uwagą. Ha, być może kiedyś nawet wystartuję. Termin nadsyłania prac upływa 19 czerwca.

5) Karnawał Blogowy XX - zawsze trochę dobijało mnie to, iż nijak nie mogłem dojść do tego kiedy kończy się jakaś edycja karnawału a kiedy zaczyna druga. Dopiero gdy 'wbiłem się' w jedną i złapałem równowagę, mogę z całą stanowczością stwierdzić w tym miejscu, iż karnawał blogowy, edycja XX, rozpocznie się jutro (najpewniej), a zacznie ją nie kto inny jak imć Darcane. Śledźcie jego radio-bloga i baczcie coby nie ominęła Was fajna możliwość napisania paru słów na ten czy inny temat.


Pozdrawiam serdecznie,
Michał "Skryba" Ziętek.

2 opinii.:

Ciekawy post.Dobrze ze tak to w jedno zebrales-taki laik (w porownaniu do Ciebie) jak ja moze chociaz zobaczyc co sie dzieje bo sam raczej bym tego nie znalazl:) Ten Nibykonkurs mnie korci,chyba sie zarejestruje na tym forum nawet:D

Davaj, Towarisz ;)!

Uzupełnienie:

Karnawał Blogowy RPG #20 – temat: Mistrz Gry.

Pozdrawiam,
Skryba.

Prześlij komentarz