Dobre wieści #1 - wygrałem podręcznik RPG!

Hejka,


Nadspodziewanie dobry początek tygodnia! Wystartowałem w akcji: "5 x ROBOTICA za darmo" (...więcej informacji dostępnych jest pod tym adresem). Napisałem swoje niewielkie uzasadnienie - być może nawet je gdzieś zobaczycie, choć Ameryki w nim nie odkrywam, więc cudów burzących Wasz światopogląd nie oczekujcie - wysłałem mail w ostatnią sobotę... a dziś - podczas regularnego sprawdzania poczty w nieparzyste dni tygodnia ;] (Eduroam na UMK działa bezproblemowo chyba tylko w jednym miejscu w Toruniu, do którego jakoś niespecjalnie mam dostęp) - czekała mnie naprawdę miła niespodzianka.

Tak czy inaczej, przekazałem już wszelkie potrzebne dane Pani Agnieszce "Terranovie" Marciniak. Mam też nadzieję, że otrzymam tą paczkę do piątku - wówczas spokojnie odbiorę ją w Kole i triumfalnie powrócę z nowym nabytkiem do Torunia (...nie to bym wysłał swoim graczom 'chwalącego smsa', skądże znowu ;P). Wtedy też przekonam się jak to w końcu z tym podręcznikiem/grą jest + wreszcie będę miał możliwość nieco dłuższego zapoznania się z podręcznikiem. 

Oczekujcie recenzji ;]. Co prawda nie wiem kiedy ona się pojawi - to bowiem nie koniec dobrych wieści (o kolejnej napiszę - mam nadzieję - jutro).

Swoją drogą - niczego jeszcze w życiu nie wygrałem, aż do tej chwili :).

Pozdrawiam serdecznie!
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. Wśród Gości Honorowych Ogrodu pojawił się również... Avnar. Skądinąd jest on mi znany z pewnego wątku, w którym co prawda nie dostrzeżecie moich wpisów (lucek mnie ubiegł ;P), niemniej który swego czasu śledziłem. Miło też wiedzieć, iż projekt PANDHEMION nie został jednak porzucony :). Tak czy inaczej, witam uniżenie w Ogrodzie!

4 opinii.:

Gratulacje! Recenzję z chęcią przeczytam. :)

Gratulacje. Co prawda zima się już kończy, ale gdyby gra się nie podobała, to można użyć jej do ogrzania się. Minus - niska kaloryczność :D

Gratulacje, sam też tylko raz w coś wygrałem:). Dziękuję też za miłe przywitanie. Zaskoczyłeś mnie zupełnie tym że obserwowałeś te moje wypociny na autorskich. Pandhemion nie umarł, trochę tylko przystopował, co chyba mu na dobre wyszło. Bo teraz mam dużo więcej czasu i pomysłów jak go wreszcie rozwinąć. Czasem to po prostu nie wiem od czego zacząć.

Dzięki wszystkim za gratulacje :D! I nieważne jaki będzie koniec podręcznika - recka pewnie będzie, tylko wpierw wypadałoby dostać w swe łapki tą knigę :P.

~Avnar - ot, wtedy mniej więcej miałem fazę na to by odpowiadać os. używającym P19 ;). I fakt, czasami dobrze jest się zdystansować do obiektu badań.

Co do 'nie wiem od czego zacząć' - zapoznaj się z "Dobrymi wieściami #2" (kiedy tylko je napiszę - zapewne stanie się to za chwilę ;P)), sądzę iż Cię to jako game designera zainteresuje.

Pozdrawiam wszystkich,
Skryba.

Prześlij komentarz