Dicepool Quiz - chwila wytchnienia.


Hejka,

Ostatnio postanowiłem jednak trochę zwolnić erpegowe obroty (głównie to studia postanowiły zwolnić je za mnie). Efektem czego uznałem, że dla ogólnego odprężenia zagram sobie w 'popularny' ostatnio quiz, dający też odpowiedź na pytanie, które dręczy duszę każdego erpegowca.

Mianowicie:

"Jaką kostką jesteś?" 

Obawiając się nieco faktu bycia k12 (najdziwniejsza kostka jaką widziałem), cóż, wkroczyłem na stronę dicepool.com - gdzie uzupełniłem poniekąd pokręcony test. Wyszło na to, że jestem...

You are a d10: You are analytical, rational, and logical. You see the world around you as a succession of problems that can only be navigated via insightful and elegant solutions. You insist on precision are often forced to waste valuable time correcting others. Your attention to detail is extraordinary, and will sometimes focus all your attention on details that others consider unimportant. You are not so interested in doing the right thing, as you are in finding the best way to do it. In other words, you're a complete nerd.

Też mi nowość ;]...

Pozdrawiam,
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. I ni widu, ni słychu paczki-nagrody, doh~

9 opinii.:

Najdziwniejsza kostka jaką widziałem to k30. ;) k10 to dobra kość, jakimś trafem w tym teście trafiłem k6, a nie znam nikogo z fandomu kto by taką uzyskał po wypełnieniu testu.

Nie dziwię się, że nie dostałeś "paczki-nagrody". :->

Przyznam, że k30 nie widziałem. Choć w sumie:

http://www.terazgry.pl/galerie/k/k30_405.jpg

... to taka rozbudowana k20 jak na me oko ;).

Pozdrawiam i dziękuję za komentarz,

Skryba.

PS. Trochę im się pokićkało i wysłali mi inną przesyłkę. Właściwą, teoretycznie mają wysłać dzisiaj. Ciekawe czy Darcane już swoją dostał.

@Skryba: jeszcze nie dostałem. Prawdopodobnie dopiero dzisiaj będą wysłane... ;)

A k30 jest do kupienia na Rebelu, jak masa innych dziwnych kostek (pogodowa, wielka k20 i inne takie).

Mi wyszło w teście k8 ;)

Mi też wyszło d10 :D
d30 najdziwniejszą kostką?! A d24, d14, d16? :D

BTW, "trzydziechę" muszę sobie kupić - będzie mi potrzebna do tabel losowych :F

A Arkona? k5, k3, k7, k2 (!). To jest dopiero coś, szczególnie, że nie ma prawa powstać. :P

To jest fajna kostka dopiero:
http://www.rebel.pl/product.php/1,1308/4903/K100-kulista.html

Też jestem d10 ;-P

A mnie wyszła d4 :)))

~Darcane- k2 to IMO zwykła moneta, ew. mechanika W:GW ;P (o ile mnie pamięć nie zawodzi, była tam używana k6 z sukcesami na 4,5 i 6).

Pozdrawiam wszystkich i spasiba za komentarze,
Skryba.

Prześlij komentarz