Rok 2010 -> Rok 2011.

Witam po raz ostatni w 2010 roku :),

Podejrzewam, iż w 2011 przysiądę już nieco poważniej nad mym blogiem - przydałoby się kilka rzeczy usprawnić + fajnie by było gdybym w końcu sprecyzował cel jego tworzenia (a.k.a. znalazł sobie niszę w tym małym polskim erpegowym poletku). Równie przyjemną rzeczą może być nieco 'ostrzejsza' reklama - o ile moi znajomi mają już pewnie dość spamu, który regularnie ślę im na ich skrzynki, o tyle nowe osoby, mogłyby tchnąć nieco świeżości w ten Ogród... nie wspominając już o zostawianiu czegoś, co rzadko się tu spotyka - komentarzy.

Także - nadciągają zmiany. Pewnie inaczej rozłożę układ 'okienek' na blogu + pomyślę w końcu o... logo (bo każdy prawdziwy blog ma logo :P). Najprawdopodobniej sekator przyjdzie też do wpisów - być może będę zmuszony zaprzyjaźnić się (i pewnie Was) z poleceniem: 'Czytaj więcej'. Zastanawiam się również nad dwoma ambitnymi planami erpegowania na nowy rok - oraz nad, wspomnianym wyżej, szukaniem sobie własnego miejsca w fandomie RPG. Wreszcie, cóż - miło by było coś w końcu wydać, nie?

I odrobina statystyki tak na sam koniec tego roku.


Subiektywne plusy z przeżycia kolejnego roku:

- ciągle grywam(y) sobie w RPG, ciągle prowadzę - ciągle jestem w tym aktywny;

- ciągle jestem 'w posiadaniu' pewnej sympatycznej (acz ostatnio nerwowej) osoby;

- ciągle unika mnie 'jesienna' depresja!

- mam jednego fajnego kumpla więcej;

- ... no i ciągle prowadzę swojego bloga ;).


Minusy (miałem nie narzekać, ale co mi tam ;])?

- kilka problemów (inter)personalnych - ale nic z czym nie można by sobie dać rady;

- małe zainteresowanie blogiem przez osoby z zewnątrz - ale to się powinno zmienić;

- 'Co takiego robię w tym fandomie?' - smutne pytanie, które spowodowało w/w rozważania;

- jeden skończony projekt / rok - geez, od Nowego Roku siadam nad Claymorem;

- hm... brak minusów jest minusem :P? Nah, wychodzi na to że, szczerze mówiąc - wsio haraszo!


A jak ma się "statystyczna" sprawa z Keposem? W sumie - niezgorzej. Pełna historia wyświetleń stron: 2 682 - czyli, tak na oko, pewnie z ~1.350 tego jest wiarygodnym wynikiem (i nie mogę narzekać). Dziwi mnie tylko, iż od pewnego czasu - regularnie? - ktoś ogląda sobie mój blog ze... Szwecji. Bo kwestia tego skąd wzięła się Kanada - została już dawno wyjaśniona (...greetings from Poland, Dan ;P). Poza tym - tag: RPG (57) - pięćdziesiąt siedem wpisów erpegowych, co stanowi także większość wpisów Ogrodu.


Ogólnie - jest nieźle. A jak będzie? - chyba jeszcze lepiej ;)...

Pozdrawiam i do zobaczenia w pierwszym wpisie roku 2011!

Michał "Skryba" Ziętek.

PS. Ja wiem, że jest jeszcze 31. grudnia - ale wtedy będę miał inne rzeczy na głowie :).

0 opinii.:

Prześlij komentarz