In a metaphorical Soviet Russia...

Bry,
Nie wiem co mi z tego przyjdzie, ale ostatnio jestem mocno podbudowany Korobushką oraz rosyjskimi filmami - że już nie wspomnę o dumie z otrzymania dość dobrej oceny z ostatniego kolokwium z j. ros. ;P. Tak czy owak, kurczę, od soboty, 18.09. br., mój umysł ciągle nachodzi uporczywa myśl: 'ej, zrób erpega!'. Myśl sama w sobie nie jest niczym dziwnym (często wpadam na kiepskie pomysły ;]) , ale, cóż, tym razem moja Psyche najwyraźniej nie przepuści koło nosa takiego tematu:
  • 'In a metaphorical Soviet Russia, a young farm boy with dreams stumbles across an otherworldly portal'
... ok - wiem, to coś nie ma prawa się udać ;P. Ale, autentycznie, kiedy patrzę na to jedno zdanie to znikąd nachodzą mnie wizje rozgrywki, przykłady sesji, fun & game spirit(us[y]) ;D. I chrzanić w tym momencie 'czkawkę' (czyt. - przekombinowanie, które może odbić się na tym projekcie) - chcę po prostu spróbować czegoś nowego. 'Najciekawsze' w tym jest to, że... mam już mechanikę do gry - a to coś nowego jeśli o mnie chodzi - obawiam się tylko, czy aby będzie wspierać założenia gry, które są jeszcze w powijakach.
O tym jednak przy innej okazji, teraz najważniejsze jest zacząć to wszystko spisywać!

Stay toon-ed :),
Michał "Skryba" Ziętek.

PS. A roboczy tytuł gry? - "Red Dream", oczywiście ^^.

4 opinii.:

Ej, Abulafia rządzi! ;-)

No właśnie zapomniałem wspomnieć, że to wszystko wyłącznie TWOJA wina :P.

Peace,
Skryba.

Aśtam ;-)
Ja tylko Cię zmanipulowałem ;-)

... nigdy więcej :P.

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz