Kolejne APeki pod sztandarem akcji 1hp.

Czołgiem,

Jeśli jesteście ciekawi w co jeszcze można grać w wolnym czasie, zerknijcie pod te linki:

- Until We Sink;

- Sea Dracula;

- znane już 3-16;

- Anatomia Turinga #2;

- On the Ecology and Behavior of the Mud Dragon;

- Miss Schiffer’s School for Young Ladies of Quality.


... autorstwa lucka - tak szczerze mówiąc, doprawdy dziwi mnie czasami jego wybór pozycji do grania. Osobiście na ten przykład nie widziałbym żadnego ze swoich graczy dobrze bawiącego się w Sea Draculę - a może po prostu brakuje mi wyobraźni + moje podejście do tańczenia na sesjach RPG jest, wspominając 'dawne' czasy polonezów i bóle w lewym kolanie, dość negatywne :P.

Pozdrawiam,

Michał "Skryba" Ziętek.

4 opinii.:

Shit! Sea dracula to już totalna paranoja. Przeczytałem i stwierdziłem że nigdy w życiu bym w to nie zagrał.

Czyżbym słyszał nutkę wdzięczności z powodu tego że nie staram się Was niepotrzebnie 'zadręczać' dziwnymi produkcjami, tylko zwykle wybieram coś co uznam za intrygujące na tyle aby weń zagrać, pomimo (nader częstych) wad 'mechanicznych' ;P?

Peace,
Skryba.

Dobsz... To może tak - gracze męczą mnie, żebyśmy kiedyś zagrali jeszcze raz. I co Wy na to? To tak cholernie zabawna gra, że ała ;-)

http://moje-granie.blogspot.com/2010/11/16-meanwhile-in-poland.html - zajrzyjcie, jeśli nie wierzycie ;-D

l.

I tak Ci nie wierzę :P. Joke - 'gra, że ała', tym trafiłeś w sedno ;).

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz