Nibykonkurs XVII - rozpoczęty :)!

Hej wszystkim,

Hasła na tą edycję:

- atawizm;

- szczury;

- gotyk.

Takie rzeczy tylko w Nibykonkursie ;P. Ale być może nie będzie aż tak źle - ja już zacząłem pisać i kreować swoją 'Szczurzą Katedrę', obawiam się jednak, iż zbyt ambitne to to jednak nie będzie ;). Drugi pomysł to stworzenie autorskiego dodatku do World of Darkness o atawistach, ale to, raz, średnio emocjonujące, dwa, w WoD'zie wszystkie wilkołaki i gangrele to cholerni atawiści ^^. So, 'Szczurza Katedra' najwyraźniej ma szansę być ukończona, właśnie zasysam dodatkowe arty.

Pozdrawiam,

Michał "Skryba" Ziętek.

4 opinii.:

Wziąłem sobie na cel Katedrę w Chartres, arty do niej są autentycznie wszędzie ^^. Plus, trochę o szczurach z różnych forum + tego co sam (dawnymi czasy) pospisywałem kiedy hodowałem sobie małego szczurka :P.

Btw - wychodzisz z Nibykonkursem w świat ;)?

Peace,
Skryba.

Kminię.

Co do pytania z wyjściem - nie, dlaczego? Jeśli chodzi Ci o notkę po angielsku, to po prostu staram się ćwiczyć language, kiedy mogę i jak mogę.


l.

No właśnie byłem ciekaw ;) - cóż, każdy się szkoli jak chce, ja czytam książki 'yn inglish' i nie narzekam (a ostatnio musiałem Danowi całą grajcenzję z IB tłumaczyć z polskiego, so ;P...).

Dobra, czas działać z leksykonem ;).

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz