Leksykon.

Czołgiem,

Lucek zaprasza wszystkich chętnych do pewnej roleplayingowej zabawy, autorem której jest Neel Krishnaswami. Wybaczcie mi 'obleniwienie', objawiające się w zwykłym przekopiowaniu treści maila (mam nadzieję, że nie zostanę za to przestępcą ;P), ale, z powodu mojej choroby i wysokiej temperatury, sądzę że tak po prostu będzie najlepiej:

Leksykon:

"Prace nad Leksykonem zostały rozpoczęte w 4153 roku Ery Oka, na zlecenie księcia Jacopo Bellafonte Wellingtona Federica da Montefeltro. Z jego polecenia katedra Psychognozji i Devimancji w Urbino zbudowała Egzomat, który w przeciągu lat 4153-4159 wykonał ponad dwieście pragmabiopsji materiału z okresów Państwa Młodszego oraz tzw. Małego Renesansu Hyboryjskiego. Wynikiem tych prac jest niniejsza ostateczna Summa Wiedzy."

A teraz oddaję głos luckowi:

"Chciałem Was zaprosić do wspólnej gry w jedną z najbardziej klimaciarskich gier fabularnych, na jakie się ostatnio natknąłem - Lexicon.

Gra polega na wspólnym tworzeniu leksykonu jakiegoś wymyślonego świata. W zasadzie opierać się należy tylko na "opisie wprowadzającym" - co pozwoli każdemu stworzyć indywidualną wizję.

Żeby ułatwić działanie postawiłem wiki:
http://miecznet.pl/~bear/lexicon/index.php/Strona_główna

Zasady gry znajdziecie tutaj;
http://miecznet.pl/~bear/lexicon/index.php/Dyskusja:Strona_główna

Czekam na zgłoszenia.
l."

- - -

Od siebie dodam, iż warto się pośpieszyć - rozpoczęcie całej akcji odbędzie się we wtorek, 19 października.

Pozdrawiam,

Michał "Skryba" Ziętek.

PS. W Ogrodzie pojawił się trzeci gość honorowy - Omlet ;].

2 opinii.:

Zobaczę jak Wam wyjdzie. Mi nie udało się w tamtym roku całkowicie uruchomić Leksykonu pomimo nagród, jakie załatwiłem.

Chwilowo niestety cisza jak makiem zasiał :(.

Peace,
Skryba.

Prześlij komentarz