One-hit wonder! - czyli wieczory erpegowe.

Ole!

Pamiętacie, jak kilka miesięcy temu wspominałem gdzieś na tym blogu iż wraz z końcem września ruszy pewien tajny projekt związany z RPGami? Cóż - oto i on, roboczo ochrzczony: one-hit wonder (nazwa alternatywna: wieczory erpegowe). Z czym to się je? Ano, generalnie to prosta sprawa - w jeden wieczór rozegrać jedną sesję RPG zawierającą wstęp rozwinięcie i zakończenie. Innymi słowy ujmując - rozegrać prostą jednostrzałówkę. Gdzie jednak tkwi haczyk? W końcu to samo w sobie wyjątkowo odkrywcze raczej nie jest. Hah, no prawie nie - gdyż założyłem sobie, że będziemy rozgrywać owe jednostrzałówki za pomocą... systemów stricte autorskich i/lub tych typu independence. Cool - pytania oczywiście są zawsze takie same: czy to chwyci i, jeśli tak, to jakie systemy będą rozgrywane.

Ale o tym będę się martwił za jakiś tydzień ;).

Pozdrawiam,

Michał "Skryba" Ziętek.

PS.  Co pójdzie na pierwszy ogień? - zapewne Claymore! [... akurat ;]]

2 opinii.:

O, też mam taki plan! Ściągnąłem ostatnio blisko 200 darmowych gier - głównie plony konkursów takich jak Game Chef i Rev/Eng, do tego trochę rzeczy z 1km1kt i Year of Living Free. Jeśli dodać do tego Nibykonkurs i przeszłe edycje Game Chefa, zbierze się masakryczna ilość gier...

Jak to opracuję do human readable form, to może byśmy z tego uknuli jakąś większą akcję? To jest - zbiorę pakiet, zipnę go, wrzucę na serwer, każdy będzie mógł ściągnąć i prowadzić, a potem będziemy blogować o efektach.

What say you? Potrzeba nam teraz tylko logo dla akcji One Hit Wonder! ;-)


l.

Co do meritum - odpowiedziałem w mailu ;). Co do loga - ja się na tym nie znam :P. Może pogadam o tym z Cactussem (jeśli będzie miał czas i chęci by się dorzucić do pomysłu).

Pozdrawiam,
Skryba.

Prześlij komentarz