Gościu, tutaj będzie ci dobrze, tutaj dobrem najwyższym jest...

... w oryginale : rozkosz. A na potrzeby tego miejsca : sprawa RPG ;). Jeśli i Tobie sprawa RPG nie jest obca - cóż, po to właśnie powstał niniejszy Ogród. Pamiętacie, jak w pierwszym poście zastanawiałem się po co w ogóle przelewam tutaj myśli w słowa? - teraz już wiem ;P. Miejsce to stworzyłem głównie dla ludzi, którzy, tak jak ja, pragną, poza graniem, prowadzeniem, kreowaniem gier i toczeniem ogromu ogólnych rozważań teoretycznych na temat roleplaying - pomagać innym twórcom/teoretykom naszego wspólnego hobby. Przez to mam na myśli fakt, iż Kepos przeistacza się w 'bazę' recenzji, feedbacku i betatestingów, które z pewnością przydadzą się każdemu (i każdej?), kto chciałby zajść w erpegowej zabawie nieco dalej niż dotychczas.


Wszystko zaserwowane zostanie Wam tu jako skoncentrowany koncentrat erpegowy w sosie własnym ;).

Czemu to pogrubiłem/przypomniałem?

By dobitnie zaznaczyć, że jasno określona tematyka tego bloga nie oznacza oczywiście, iż będę tylko i wyłącznie pisał w nim o mych przebojach z zaznaczonymi wyżej tematami.  Nie, nie tylko takie informacje będą tu przez mnie zamieszczane - sami zobaczycie ;). Od razu jednak postawię też fundamentalną sprawę - to, co tu (na)piszę, jest tylko i wyłącznie moją opinią, w dodatku często bardzo subiektywną (jedna osoba zarzuca mi często skrajność w mych poglądach - why not). Nie traktujcie więc mych słów jako jedyną i słuszną drogę - wokół jest mnóstwo innych stron, poradników, tekstów, traktujących o niemalże tym samym temacie (czasami będę, za zgodą ich Autorów, zamieszczał w tym blogu ich artykuły), zaś to miejsce, jest tylko jednym z wielu, które możecie odwiedzić w przepastnych głębinach sieci i z których możecie czerpać własną wiedzę.

A jak ją wykorzystacie - zależeć będzie tylko i wyłącznie od Was.

Jeśli więc te techniki y przemyślenia przydadzą się również i Wam samym - świetnie! Jeśli jednakże uzyskacie inne rezultaty / uznacie, że smalę głupoty - przypomnę, iż jest to tylko jedna z niezliczonych ścieżek, wybranej akurat przez jednego z wielu prowadzących.

Na koniec, kolejny raz pozdrawiam wszystkich, którym sprawa RPG nie jest obca ;),

Michał "Skryba" Ziętek. 

0 opinii.:

Prześlij komentarz